To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Wednesday, August 04, 2004

thrill me

saya ingin ditemani...
malam ini.

saya tahu akan lama perjalanannya
dia, yang biasa muncul mengejutkan, sepertinya sudah pergi
kenapa ya?
apa karena sebuah rekaan yang saya buat itu?
padahal saya ingin menjelaskan hal itu padanya.

saya ingin ditemani malam ini...
sama kamu
bukan dia

temani saya, yah..yah..yah :)
buat saya tersenyum
atau lebih baik, lagi, tertawa
di hadapan algojo waktu yang telah siap sedia dengan pedang kematiannya.

ps: terima kasih atas sebuah siang yang menyenangkan. Kamu membuat saya berhasil melawan dinginnya AC dan melupakan raungan gua kosong perut saya :)


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home