To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Wednesday, December 22, 2004

smiling so wide...:)

saya pasang mode silent dan biarkan hape tergeletak begitu saja di hari ulang tahun saya.

di antara desakan mimpi dan kelopak mata yang layu...saya bisa melihat luapan sms yang masuk.

dari si ini...si itu....si sana...si sini...
macem2lah.

semuanya cukup mampu menarik bibir saya hingga membentuk lengkungan yang cukup manis *maap niy, narsis dikit:P*

di kantor, saya perhatikan bungkusan cokelat yang dari kemarin teronggok di sana.
saya buka selotipnya, merobek sedikit bungkusnya...dan saya melihat kotak di dalamnya.

mata saya melotot. saya sembunyikan kotak itu di laci. saya raih hape dan mengetik sebuah sms. saya tak bisa menyembunyikan senyum saya. This is just too much...it's overwhelming...

semua ucapan selamat, senyum yang mereka beri ke saya, mata mereka yang menari saat melihat kue yang saya bawa dan sebuah percakapan tentang hal yang sangat sangat pribadi....
ternyata sangat ampuh
melekatkan kembali sebuah kepingan yang tiba-tiba jatuh

I'm a 76* years old lady with a huuuugeee smile on my face :)) And I think I can eat the whole world with the way I smile today...



* = yeah well that's my friendster's age..:P

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home