To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Wednesday, December 22, 2004

the flower

Saya cuma melihat bunga itu di majalah.
kelopaknya besar
warnanya pink, tangkai hijaunya panjang.
Banyak orang bilang baunya wangiii sekali.

tiba-tiba suatu hari,
"Nih buat elo!"
Saya terkesiap kaget. Ini kan bunga yang selama ini ada di majalah. Sekarang, ada di tangan saya...

Saya taruh bunga itu di sebuah vas. Dia bahkan lebih cantik daripada yang terlihat di majalah. Sekarang saya bisa merasakan wanginya...

Saya tatap bunga itu tiap hari. Dengan senyum terkembang dan mata berbinar. Mudah-mudahan bunga itu tidak cepat layu...

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home