To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Wednesday, April 12, 2006

biang kerok paling sempurna

Image hosting by Photobucket




Bukan...
Aku bukan mimpi terelok yang kau damba jadi nyata
Aku realita terpahit yang membuatmu selalu lari

Bukan...
Aku bukan secercah cahaya di ujung jalan kegelapanmu
Aku laksana cahaya matahari di pelupuk matamu yang terlalu terang dan menyilaukan

Bukan...
Aku bukan musim semi kala semua bunga di halamanmu bermekaran
Aku musim salju pembeku duniamu

Bukan...
Aku bukan malaikat penebus dosa dan penyelamatmu
Aku perempuan biasa tanpa pretensi apa-apa

Tidak...
Tulang rusukmu tidak ada padaku
Aku hanya mengambil satu paru-parumu sebagai pajangan

3 Comments:

  • At April 19, 2006 at 5:11 AM , Blogger sLesTa said...

    hi zie. sorry nih komennya agak out of topic dari postingan. you know what? i just saw your comment in one of my blog entries.. sorry jadinya baru bisa bales! as you may already know, i've been away from the blog world for a while.. but i'm back! nice blog.. i see you don't need my help no more. ;)

     
  • At May 6, 2006 at 11:01 AM , Anonymous Anonymous said...

    "Tidak...
    Tulang rusukmu tidak ada padaku
    Aku hanya mengambil satu paru-parumu sebagai pajangan"
    ha! setelah lama non aktif!
    sekalinya aktif langsung nusuk!
    bloody cool!!!!

    by the way gw udah ga di brandal-surga.tk lagi tapi di detaro.tk tengkyu kl udah mo repot2 mo ngrubah...

    -tambenk-

     
  • At May 24, 2006 at 8:19 PM , Blogger Tulus Subardjono said...

    Puisi nan elok,
    bagus sekali, terimakasih. Anda memberi sesuatu yang indah.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home