To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Tuesday, September 28, 2004

dasar cengeng!



hidup itu penuh warna..
apa warna hidup kamu saat ini?

kayaknya saya lagi ungu deh..
agak2 suram, tapi di sisi lain...bisa mencolok terlihat di antara yang lain...

breniku: elo harus berani zi! ga mungkin elo kaya gini terus
breniku: elo jadi semakin asosial...(gw kehilangan juga sih..elo yg dulu)
winter_breeze01: kerasa yah?
winter_breeze01: perubahan gw
breniku : jujurnya...SANGAT
breniku :iya..keceriaan elo makin pudar. makin cepat nangis


Saya ingin balik lagi. Ke empat bulan lalu...atau mungkin lima bulan lalu.
Hari ini ada yang bilang, "Keep your chin up girl."
Dalam hati saya ingin merebahkan kepala di bahunya dan mengotori kemejanya dengan air mata saya.




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home