To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Tuesday, August 24, 2004

hari yang sedih

saya benci term, "history repeat itself"

masalah kecil gak siy?
hmm..bagi saya kok enggak ya...

Saya masih ingat itu sakit banget.
Aduh, ada belati yang menusuk ulu hati saya.
Maafkan kalau malam itu harus hujan.

Pilih mana?
Kamu menangkap basah ada seseorang yang menghindarimu?
Atau
Kamu tetap ceria, tetap bertegur sapa saat bertemu, tanpa harus tahu apa yang terjadi di balik itu?


Saya jadi teringat lagu Mario Winans.

I don't want to know
If you're playin' me
Keep it on the low
Cuz my heart cant take it anymore
And if you're playin' now
Please don't let it show
Oooh baby, I don't want to know


Ada ratusan air yang hendak tumpah dari diriku.
Tapi tak ada satupun yang menetes.
Sayangku, hatiku tetap lunak.
Too much pressure will kill me...

Enggak perlu panik,
hati saya yang sesenggukan.
Jadi gak bakal kelihatan dari luar.









0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home