To hold on to sanity too tight is insane

A lady with paradox chemical running thickly in her blood. Loves to laugh but can be very cynical. As cold as the winter breeze then will blow you with a roaring fire. A sinister of love yet a fool in romance. Complicated though easy to simplify. Basically, I'm just trying to revive myself here...and thank you for listening to my insane rambling.

Wednesday, October 20, 2004

gimana rasanya?

Rasanya kayak habis nahan napas satu menit
Mungkin karena saya enggak gampang nahan napas
Lagian siapa sih yang doyan nahan napas...
Aneh banget...
Tapi kok saya tetap nekat?
Walaupun setelah itu, saya butuh waktu sendiri...
Mencerna kelemahan saya

Enggak ada gunanya dihapus
Kalau nantinya saya sendiri yang bolak balik nulis lagi...

Duh, kenapa ya?
Semua diam
Enggak ada yang bisa jawab
Tiba-tiba ada yang teriak
"Oh sutralah Zie!"

Terus saya ketawa :)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home